SAY CHEESE GOUDA voor een positief imago

Op Koninginnedag ging de mobiel van  SAY CHEESE GOUDA  voor het eerst de straat op: een opgepimpte oude bakfiets  met vier draadloze computers en een printer. Samen met het promoteam kunnen Gouwenaren hun lach online zetten, een foto uitprinten, mee naar huis nemen en hem thuis achter het raam plakken. Alles onder het motto: ‘Als je Gouda zegt, dan zeg je kaas. Wij zeggen: SAY CHEESE! (bron: persbericht)’

 

‘Zo wordt de stad één grote fototentoonstelling, met aanstekelijk lachende mensen: dat beïnvloedt de sfeer op een positieve manier,’ aldus de initiatiefnemers Marien Brand en Marc Meijer. De kaasstad stond de laatste tijd nogal eens slecht in het nieuws. ‘Zo ontstaat onterecht een negatief beeld van deze prachtige stad,’ vinden de initiatiefnemers. Daarom is ‘Boven de 7e verdieping’ de campagne SAY CHEESE GOUDA gestart met als boodschap: ‘in Gouda valt genoeg te lachen, de bewoners bewijzen het!’ Inmiddels duiken overal portretten van lachende Gouwenaars op. De campagne duurt toten met Pinksteren. Op 22 mei is er een finale op de markt van Gouda.

Lees ook:Burgerinitiatief SAY CHEESE krikt imago Gouda op
Lees ook:Gouda Kaasmarkt opent donderdag 2 april
Lees ook:Gouda Waterstad 2012
Lees ook:Gouda Waterstad Festival 2015
Lees ook:Brand in grottenstelsel Cannerberg bij Maastricht aangestoken

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>