Modefabriek in de RAI

Zondag 24 en maandag 25 januari 2010 is de Amsterdamse RAI het domein van de 28e editie van Modefabriek, de vakbeurs voor de mode (editie januari 2013: klik hier). Twee keer per jaar is de RAI het bruisende centrum van de binnen –en buitenlandse modewereld. Wat in 1996 in de Westergasfabriek begon als experiment voor trendsetters, groeide uit tot een onmisbaar evenement met internationale allure. De kracht van de beurs ligt in het ‘progressieve, hoogwaardige karakter van de beurs, waar vernieuwing en creativiteit de boventoon voeren’, aldus de website.

De site vervolgt: ‘het charismatische karakter en de informele atmosfeer blijven altijd de basis vormen van de solide succesformule van de Modefabriek.’ Maar het oorspronkelijke concept leeft nog steeds: ‘het neerzetten van een inspirerende beursbeleving, met volop ruimte voor serieus zakendoen.’ Op het programma staan 600 nationale en internationale modelabels die op allerlei manieren laten zien wat de mode bezighoudt. Van performances tot experimentele denim, van kunst tot straatkunst, van installaties tot een ijsbaan met kunstschaatsers, catwalk shows en een live modeshoot. De deuren staan open tussen 10.00 en 18.00 uur; de entree kost € 17,50 aan de deur en € 14,50 in de voorverkoop.

Lees ook:Modefabriek 2011 in de RAI
Lees ook:Modefabriek in de RAI: voor de mode-incrowd
Lees ook:Modefabriek in RAI Amsterdam
Lees ook:Modefabriek in de RAI
Lees ook:RAI Modefabriek januari 2014

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>