9292 nu bereikbaar via Whaltsapp

downloadKlantcontacten gaan steeds vaker online via social media zoals Twitter en Facebook, maar 9292 merkt dat reizigers graag persoonlijker geholpen willen worden. Daarom startte de reisinformatiegigant een pilot om WhatsApp in te zetten als nieuw servicekanaal. Deze pilot had succes en het nieuwe kanaal blijft. Reizigers kunnen vanaf nu via WhatsApp vragen stellen en/of opmerkingen aan 9292 sturen over het openbaar vervoer. 9292 beantwoordt vragen op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 uur (bron: persbericht).

9292 is een van de eerste bedrijven die WhatsApp professioneel inzet. ‘We merken dat reizigers het niet altijd prettig vinden om hun vragen en opmerkingen ‘door de hele wereld’ te laten meelezen’, zegt Stefan Hulman, Algemeen Directeur van 9292. ‘De pilot die we hebben gehad is positief ontvangen door reizigers. We denken dat 9292 met WhatsApp veel potentie heeft als servicekanaal.’ Hulman benadrukt dat via WhatsApp geen reisadviezen gegeven worden. ‘Om goede reisadviezen op maat te kunnen geven, is veel specialistische kennis nodig. Daarvoor hebben we ons Call Center. WhatsApp leent zich volgens ons echter prima voor consumentenservice.’ 9292 is op WhatsApp te bereiken op het nummer 06-2892.9292.

Lees ook:Nationale Complimentendag op woensdag 1 maart
Lees ook:Treinverkeer tot 17 april deels stil van en naar Den Bosch
Lees ook:Utrecht Centraal: de poortjes gaan definitief dicht
Lees ook:Website schadeclaims streekvervoer
Lees ook:NS begint met anonieme ov-kaart

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>