Sugar Factory stelt club beschikbaar voor je eigen feestje

Onder het motto ‘Het huis nooit meer te klein om los te gaan’, introduceert de Sugar Factory deze maand een nieuw concept: de Helix Huisfeestjes. Hierbij staat op een donderdagavond niets minder dan de gehele Sugar Factory aan de Lijnbaansgracht 238 in Amsterdam tot ieders beschikking. ‘Perfect voor al die feestideeën waar je huis eigenlijk te klein voor is of die je misschien in het klein al uitvoert’, meldt het persbericht. Elke week wordt er een winnaar uitgekozen die zijn droomfeest mag uitvoeren in het knusse nachttheater en hierbij al zijn vrienden mag uitnodigen. Sugar Factory wil hiermee een platform geven aan creativiteit en iedereen de kans geven om een bijzondere clubavond te realiseren (bron: persbericht).

 

De bedoeling is dat de organisatoren op de Helix avonden hun oude en nieuwe vrienden meevoeren naar hun droomwereld. Creatieve concepten (maximaal drie A4) kunnen worden gemaild naar [email protected]. Opgeven kan als individu, maar ook als organisatie of groep (van studentenvereniging tot creatief collectief). Bij je aanmelding beschrijf je je partyconcept; hoe gaat je feest heten, wat gebeurt er, hoe ga je de promo aanpakken? De beste inzendingen mogen hun concept realiseren op een Helix donderdagavond. Wat krijgen deze winnaars van Sugar Factory?
- De hele avond de beschikking tot Sugar Factory en al haar services
- Een gastenlijst van 60 totaal (of 30 gasten met ‘plus een’ op de lijst)
- Een programmeringbudget van € 250,-OF een decoratiebudget van € 150,- en een dj-set van de dj’s uit het Helix dj team
- Ondersteuning in promo

 

En, zoals het bij een echt feestje betaamt, komen er natuurlijk ook een aantal ongenode gasten. Vaste bezoekers en nieuwsgierige Aagjes komen graag een kijkje nemen op Helix, dus je gaat met nog meer vrienden en fans naar huis dan je bent gekomen. Gelijk na de geboorte van het Helix huisfeestjes-concept eind januari, kreeg Sugar Factory al een aantal onofficiële aanmeldingen binnen. Hieruit zijn twee succesvolle pilot-edities voortgekomen, namelijk Helix & De Verlichting: Blacklight editie en Helix & The Outrage: Diepzee thema. De avonden waren verrassend creatief aangekleed en geprogrammeerd.

 

‘We hoorden via via dat Sugar Factory dit concept zou introduceren en het leek ons supertof om Sugar Factory tot onze beschikking te krijgen. We hadden leuke ideeën voor een feest, maar we wisten niet zo goed waar we dit konden uitvoeren. Met Helix Huisfeestje heb je zoveel mogelijkheden en je krijgt ook nog budget mee. We hebben gepromoot via al onze vrienden en hun vrienden en uiteindelijk hebben we met veel oude en nieuwe vrienden een topavond gehad!’ aldus Danny van De Verlichting.

Lees ook:Eerste editie ENCORE Festival op 31 augustus in Amsterdam
Lees ook:Vrienden van Amstel LIVE! 2012 In Ahoy
Lees ook:Opera aan Zee in Noordwijk
Lees ook:UITmarkt 2012 Amsterdam
Lees ook:Amsterdam Roots Festival

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>