Opening El HEMA in de Beurs van Berlage

Zaterdag 18 december 2010 wordt in de Beurs van Berlage de tentoonstelling ReclameKlassiekers geopend:  is een initiatief van het ReclameArsenaal en een ode aan 100 jaar reclame in Nederland. De El HEMA campagne van Mediamatic is geselecteerd als een van deze ReclameKlassiekers en opent daarom een pop-up store op locatie. Opnieuw zijn T-shirts en chocoladerepen van de Arabische El HEMA te koop: tot en met 27 februari 2011 in de Beurs van Berlage (bron: persbericht).

 

In 2007 bedacht Mediamatic El HEMA, een denkbeeldige Arabische Hema. Een tijdelijke winkel die bijzondere uitingen van Nederlandse en de Arabische cultuur samenbrengt. Voor ReclameKlassiekers gaat El HEMA weer even open voor het publiek. De producten (T-shirts, wijn, koffie en chocolade) en verpakkingen in de El HEMA pop-up store zijn door Mediamatic gemaakt met een team ontwerpers uit Libanon, Koeweit en Nederland. De El HEMA pop-up store is geopend van 18 december t/m 27 februari, van 11:00 tot 17:00 uur in de Beurs van Berlage. Een aantal El HEMA producten zijn te koop in de museumwinkel van de Beurs van Berlage.

Lees ook:El HEMA in collectie Graphic Design Museum
Lees ook:HEMA komt met kunst uit Rijksmuseum
Lees ook:ReclameKlassiekers in de Beurs van Berlage
Lees ook:This Art Fair in de Beurs van Berlage
Lees ook:HEMA opent 700ste winkel op Utrecht Centraal Station

Geen reacties // Reageer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>